Реглаж на преден и заден мост

на всички марки и всички модели автомобили.
GR Service разполага с отлично подготвени специалисти и модерна техника за реглаж на преден и заден мост.

Реглаж на гумите

Да контролираш нещата, които правиш, винаги е добро чувство и това никога не е имало по-съществено значение от гледна точка на управлението на кола (или каквото и да е превозно средство в този смисъл). Изключително важно е водачът да има чувството за контрол върху маневреността на своето превозно средство. А гумите, които са точките за контакт на дадено превозно средство с пътя, играят изключително важна роля за гарантиране на това доверие за водача. Тайната на успеха в грижата за автомобила винаги е била да отделяте малко време и пари от време на време, за да предотвратите гигантска сметка по-късно. Същото важи и за поддържането на контрола на вашата кола. Има 3 особено важни аспекта при грижата за гумите:  подравняването на колелата, балансирането на колелата и въртенето на гумите.

.

Какво е реглаж на колелата?

Хората често погрешно схващат процеса на подравняване като настройка на самите колела. Подравняването на колелата се отнася до регулирането на окачването на автомобила, за да се постигне подходящ ъгъл, при който гумите осъществяват контакт с пътя.

Причини за изкривяване на преден и заден мост

  • Внезапна ситуацуя на пътя
  • Сблъскване в дупка с висока скорост
  • Малки сблъсъци или удряне на бордюр
  • Внезапни маневри

Как да разберете, че реглажа на автомобила ви е нарушен?

  • Ако кормилното управление на колата ви се чувства необичайно тежко от едната страна и изглежда трудно да се задържи колата права, дори докато пътувате с ниска скорост. По принцип колата ви непреднамерено продължава да се движи към едната страна на пътя.
  • Ако воланът започне да предава силни вибрации.
  • Ако наблюдавате вдлъбнато износване на протектора на гумите

Колко често трябва да правите реглаж на преден и заден мост?

Подравняването и балансирането на колелата трябва да се извършват средно след всеки 6000-8000kms и при получаване на нов комплект гуми.

Как се коригира несъответствието?

Разминаването се случва, когато ъгълът на гумите при движение е различен от линейното положение, в което би трябвало те да се намират. Така че, за да го коригира, техникът се занимава основно с три аспекта:

  • Ъгъл на колело: Това е ъгловото изместване между оста на кормилното управление и вертикалната ос на управляваните колела. Това отговаря за поддържане на стабилност и баланс, докато управлявате автомобила. Механикът е обучен как да измери положителния ъгъл на колело и отрицателния ъгъл на колелото, и прави фин баланс за да коригира несъответствието.
  • Ъгъл на наклона: включва се коригиране на ъгловите пропорции между вертикалната ос на колелата и вертикалната ос на автомобила, гледано отпред.
  • Ъгъл на следите: това е ъгълът, който гумите правят, докато се движат навън или навътре с надлъжната ос на превозното средство, гледано от горния ъгъл.

След като и трите ъгъла се синхронизират, се постига идеалното подравняване на преден и заден мост.